maandag 16 november 2009

250 x Slik op de weg





250 x Slik op de Weg




Een bordje met Slik vlak voor een grenslinde midden in een leeg landschap - typisch Zuid-Bevelandser kan het haast niet - zou ik denken. Deze bijdrage is de 250ste met foto's vanuit de Zeeuwse Delta. Het gebied, dat ik wil laten zien, beslaat de provincie Zeeland en het noordelijk deel van Vlaanderen. Op naar de 500ste bijdrage - Wie weet waar deze foto genomen is? Laat maar weten. ( november 2009)

A sign with the word Slik ( = Mud ) in front of a Grenslinde, a single Lime in the middle of nowhere - typically Zuid Beveland - I believe. This contributrion is the 250th of a series with photos from the Zeeland Delta - the Scheldt estuary, the region, I love to show, contains the southwest part of The Netherlands ( i.e. the province of Zeeland) and the north western part of Belgium ( Flanders). Join me on my trip to the 500th contribution. Who can tell me where the pictures above were token?
Let me know.

1 opmerking:

  1. Congratulations, Hans, with the entry no 250, a great documentation in excellent photograpy of your region. Following your daily entries at this blog is like beeing in your region sharing the atmosphere and nice views, hope you'll continue this great photo odyssee. Keep up the good work!
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen