vrijdag 28 januari 2011

Langs de glooiing


Langs de glooiing


Along the slopes





Als kind was ik al gefascineerd door de krabbenscharen die ik langs de glooiing van de Westerscheldedijk vond. Deze overblijfselen roken naar de zee. Ook de geelachtige korstmussen boeiden. En nu ik volwassen ben wil ik het nog steeds verzamelen, al doe ik dat nu op foto's!( Hoedekenskerke - Zak van Zuid-Beveland) ( september 2010)
As a kid I was always fascinated to find pincers of crabs when I was at the dikes along the Westerschelde. These remains smelled like te sea. Also the yellow lichen I found on the stones of the seawalls were interesting subjects. And now I grew up I still love to collect it ..... on photos. ( Hoedekenskerke - Zak van Zuid-Beveland) ( September 2010)

Hans Koert
slikopdeweg@zeelandnet.nl


Van deel naar geheel

Waar is onderstaande foto gemaakt

Stuur ( tot 1 februari 2011) je suggesties of ideeën aan slikopdeweg@zeelandnet.nl o.v.v. Mysterie foto en win een boekje met Zeeuwse gedichten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten