woensdag 12 december 2012

12-12-12

Vandaag gaat het gebeuren - ik heb er al rekening mee gehouden - mijn korte broek ligt klaar, net als mijn zonnebril en mijn laarzen. Dat laatste verdient een toelichting ..... Ik begrijp het.  Vandaag is de dag der waarheid, schijnt het ... althans ergens deze week.  Volgens oude Azteekse berichten zou de aarde moeten kantelen, zodat we in één keer van de winter in de zomer komen - een fijn vooruitzicht. Aangezien dat snelle kantelen natuurlijk met veel geklots gepaard gaat heb ik ook mijn laarzen klaargezet .... want dat geeft een hoop rotzooi ........ Slik op de Weg!
Tijd om ook orde op zaken te stellen - Zo in de laatste weken van het jaar kijken we altijd terug op wat geweest is, maar vanwege de urgentie van vandaag, heb ik dat wat vervroegd, vandaar ...........
  • De waan van de dag: Slik op de Weg, de Zeeuwse blog over de Schelderegio en haar bewoners voelt dat al bijna 1200 keer feilloos aan en ziet er al snel een onderwerp in .....

Hieronder vind je een selectie van 12 van de beste Slik op de Weg blogs van de afgelopen 12 maanden van het jaar 2012  ( vandaar de originele titel). Je kunt ze allemaal nog een keer bekijken ( klik de linken aan) voordat je een keuze maakt. De selectie is erg subjectief geweest, maar ik heb getracht om uit alle (Zeeuwse) windstreken wat toe te voegen. Aan jou de keus. 
 
Rechts in de menubalk vind je een mogelijkheid om te stemmen - het maakt niet uit of je één, twee of meer keuzes aanklikt - uiteindelijk worden de drie hoogste blogs rond ouwejaar opnieuw opgepoetst en geplaatst.  Je kunt stemmen tot 30 december 2012.
  •  En ... o ja, mocht je vinden dat een blog ten onrechte niet genomineerd is ..... stuur me de link toe en ik kijk wat ik kan doen .....
De genomineerden:
 
januari 2012:
De aap die den orgeldraaier boven't hoofd is gegroeid:
 
februari 2012
Een uniek Zeeuws bord met een verhaal

maart 2012
Goud uit zout 

april 2012
Peekoffie

mei 2012
Een dooie muus

juni 2012
Een luidruchtige rondgang

juli 2012
Mossengilde

augustus 2012
Dur deur

september 2012
Jalon rechtop houder

oktober 2012
Jos

november 2012
d'Ee bij Vinninghe en Hoedekenskerke

december 2012
Lodaline

Stuur deze link ( http://slikopdeweg.blogspot.nl/2012/12/12-12-12.html  ) door aan al je vrienden, die iets met Zeeland hebben en laat ze meestemmen .... en laat je niet gek maken door de waan van de dag.
 
......... En moet je er nog op uit ... Pas op, 't kan glad wezen ...... zeggen ze! Slik op de Weg.
  
Hans Koert
slikopdeweg@live.nl
Volg Slik op de Weg op Facebook en schaar je bij de groeiende groep volgers ....... Al bijna 1200 keer de Zeeuwse blog voor de Schelderegio en haar bewoners

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen